Thursday, January 12, 2012

SELAMAT KEMBALI...


Assallammualaikum & Salam Sejahtera....

Terlebih dahulu ingin saya ucapkan tahniah kerana telah berjaya menjalani Latihan Industri selama 6 bulan yang saya pasti banyak memberikan anda se
mua pengetahuan, kemahiran & pengalaman baru yang selama ini hanya belajar di dalam kelas di KKBD...diharapkan selepas ini dapatlah anda semua menggunakan ilmu yang diperolehi untuk kemajuan diri masing-masing...
Oklah, saya tak mahu mengulas panjang berkenaan LI...biaq en Zulkhairi yg uruskan marakah anda semua....(doakan semua lulus la yeee...)

Untuk pengetahuan anda, modul BPS302 adalah lanjutan daripada modul BPS202 tetapi modul ini mengandungi perintah CADD dalam 3 dimensi (3D) dengan menggunakan perisian AutoCAD....Anda semua akan didedahkan dengan perintah-perintah
untuk melukis objek-objek dalam bentuk 3D pada peringkat asas (awalan) dan menghasilkan lukisan persembahan dalam bentuk 3D pada peringkat lanjutan....

Selain itu, jika ada kelapangan saya juga akan mengajar anda semua menggunakan perisian Sketch-Up dalam menghasilkan lukisan 3D....

Harapan saya semoga semester ini anda semua lebih fokus & tidak mennjukkan sikap sambil lewa dalam kelas...Saya doakan anda semua SEMOGA BERJAYA & MENDAPAT ILMU YANG BOLEH DIMANFAATKAN.....Insyaallah.....
Jangan dok main-main dalam kelas noooo.....nnti saya jadi ANGRY BIRD......

No comments:

Post a Comment